Mobile Tower Radiation!! Ka sniew ne em ia ngi?🤔Ngi lah ne em ban pynstet ia ka speed internet?🤨 technology da khasi

by sdfghjWWErtykjbv



Ka jingbatai shaphang Mobile Tower Radiation. Kumno phi lah ban pynstet ia ka speed internet? .. Lada phi snew ioh jinmyntoi na ka video ba pynmih ha u ne u …

Images related to the topic technology da khasi

Mobile Tower Radiation!! Ka sniew ne em ia ngi?🤔Ngi lah ne em ban pynstet ia ka speed internet?🤨

Mobile Tower Radiation!! Ka sniew ne em ia ngi?🤔Ngi lah ne em ban pynstet ia ka speed internet?🤨

Search related to the topic Mobile Tower Radiation!! Ka sniew ne em ia ngi?🤔Ngi lah ne em ban pynstet ia ka speed internet?🤨

#Mobile #Tower #Radiation #sniew #ngiNgi #lah #ban #pynstet #speed #internet
Mobile Tower Radiation!! Ka sniew ne em ia ngi?🤔Ngi lah ne em ban pynstet ia ka speed internet?🤨
technology da khasi
See all the latest ways to make money online: See more here
See all the latest ways to make money online: See more here

You may also like

28 comments

Jingkyrmen Channel 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Ka mut ba ka jong nga ka don 1.6 ka dang biang ne m please

Reply
David mawlong 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Ka lah pynsuk bha bah kane ka channel jong phi,ph lah batai da ka khasi ia ka science and technology ka shai bha.

Reply
Saralin. Diengdoh 26/09/2021 - 4:29 Sáng

👍👍

Reply
Ess Kayy 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Kmno shaphng ka 5G network pt

Reply
victoria thawbroi 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Head SAR don 1.19
Body SAR don o.94
Kalong kumno ka fun jongnga pat bro.batai lang

Reply
You Tube. 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Phi iohi ne em ka dur jong u sikret ?
U ktah u sikret
Ne ktah ka mobile

Reply
Dapkupar Kharbuli 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Mobile mih 2005_06 shaneng ha meghalaya

Reply
Wis Wanniang 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Lah shem ba ki soh pri am ki don ksain haba ki dang don halor dieng hadien ba la don u mobile tower hajan. Sngewbha iathuh lem kaei ka daw? ✌✌✌

Reply
Manpura Mynsong 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Khublei Shibun 👍👍👍

Reply
A P 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Khublei shibun bah iaka jingpynshai Jong phi 👍. Nga shu kwah pashat jingmut kawei mo. Nga lap kawei article, ki thoh kumne, " Prolonged exposure to non-ionizing radiation is hazardous".

Reply
Banri Ryntathiang 26/09/2021 - 4:29 Sáng

To ba tai bnaiah bah

Reply
Bahhepo6 Bahbaho7 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Hooid ki pynsniew mynta lei sa ka 5G lei ngam tip. Ki briew ki bieit 5g kim tip sha lyndet jong ka ba katno ka jing khlain jong ka kan ktah ia u briew. Ka 5g ka don high power radiation. Ia ka 5G la pynmih bad la plan da ki briew ki ba stad bad ba don bor ha baroh ka pyrthei. Ki nebaroh ki don plan lupa nabynta jong ubriew.

Reply
Donald Son 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Jong ngi ka poi HEAD SAR 1.117 W/KG BODY SAR: 0.653 W/KG

Ka long kumno Sir ? Sa batai lem

Reply
Maphi Dhar 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Ka Radiation Jong ka mobile ka Ktah ia ki jingpang ha ka Shkor. Kaba ki ong Tinnitus Ear ringing to the brain.

Reply
Pynshngain Ryngksai 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Hi bro thank Q.i support u.

Reply
Suman Lyngdoh 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Good job bro…

Reply
Ialam Suchiang 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Nga shong ha khmut tower ruh ngam ioh network

Reply
Paskal khardewsaw 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Ha ka jing ioh i jong nga ka network tawar hi kam long hi tang ba in leh kum no bun ki jait ba ktah ia ka mariang ha ka jing shem jong nga bom don ka jing stad bom don ki ta ki meter ban tes hynrei nga shu lap hi ha ka por ba nga leit jing leit ha ki ja ka shi sin ba ka jing sma ka don tha rai kam ktah u ta war te um sma hynrei ki workshop hi ki sma kum ki kyn ja co fac da kwah ban lap ia ki ta nga kyrpat ia phi ban wan khnang bad nga ha ki bnai bar bar ngan ia lam ia phi ha ki ja ka ba ka mariang ka long kumno bad phin sa sngew thuh bad shem ia ka jing ktah ne kam ktah kat nang shang nang shem ia ki ei ki ei tang ba in leh kumno.👍👍👍👆👆👆.""

Reply
Confirm Chadong 26/09/2021 - 4:29 Sáng

My sar head is 1.113 ka long safe ne bah?

Reply
Jefferson Ranee 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Hat off👍bro

Reply
Mikallister Thongney 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Phi pule physics haduh class aiu bah?

Reply
Elias Marbaniang 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Ak stad palat khasi la I jaboh

Reply
NS 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Kamut ki to ki test ki xray ki scanning ter2 ba bun jait ki jing test haki hospitak kito ki ktah ne m iaka met ki brw?

Reply
Wadshwa Rymbai 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Great job bro….

Reply
Darchan Phawa 26/09/2021 - 4:29 Sáng

Ta ka daw lehse ioh covid ki briew.

Reply